بیوگرافی مصطفی کیایی عاطفه فلاحی
نوشته شده توسط : زیبا

محسن کیایی نویسنده ، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی که توانسته است با ساخت فیلم های جوان پسند و پرطرفدار مخاطبات زیادی را به سینماها بکشاند و اکثر فیلم هایش فروش بالایی داشته و همین کیفیت فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان مطرح را تضمیمن کند ، جمعه 96/11/20 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و عالی مهران مدیری کارگردان مطرح و توانای کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن مصطفی کیایی و محسن کیایی در برنامه دورهمی مهران مدیری را داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور مصطفی نویسنده سینما و تلویزیون ، کارگردان و تهیه کننده سینما چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی مصطفی کیایی می توانید عکسهای اینستاگرام مصطفی را که از صفحه اینستاگرام مصطفی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی مصطفی کیایی و همسرش عاطفه فلاحی + عکسهای اینستاگرام مصطفی کیایی

بیوگرافی مصطفی کیایی و همسرش عاطفه فلاحی

مصطفی کیایی متولد 1355 در شهر کرج نویسنده سینما و تلویزیون ، کارگردان و تهیه کننده سینما است . در رشته کارگردانی از دانشگاه فارغ الحتصیل شده است . او همچین بردار محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزونی ایران و میلاد کیایی است . مصطفی کیایی فعالت کاری خودش را از سال 73 شروع کرد و پس از پایان تحصیلاتش به عنوان نویسنده و تدوین گر در تلویزیون مشغول به کار شد . مصطفی کیایی اولین فیلم بلندش را با عنوان بعد از ظهر سگی در سال 1388 ساخت و از برادرش محسن کیایی در بیشتر فیلم هایش به عنوان بازیگر استفاده می کند . از فیلم های مصطفی کیایی به عنوان کارگردان میتوان : #فیلم چهارراه استانبول #فیلم بارکد #فیلم عصر یخبندان #فیلم خط ویژه #فیلم ضد گلوله #فیلم بعد از ظهر سگی را نام برد .

زندگی شخصی مصطفی کیایی

مصطفی کیایی با عاطفه فلاحی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج مصطفی کیایی و همسرش عاطفه فلاحی یک فرزند پسر بنام کارن کیایی و یک فرزند دختر بنام جانان کیایی می باشد . تلخ ترین اتفاق سال 1396 که برای برداران کیایی افتاد ، از دست دادن مادرشان بود که در 14 دیماه 96 از دنیا رفت و مصطفی کیایی با انتشا پستی این خبر را اعلام کرد .

بیوگرافی مصطفی کیایی

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: